wat kost deze pet?

ik heb ooit deze pet gekregen voor mijn verjaardag, toen ik hem laatst op had zei een vriend dat die petten heel duur zijn. nu wilde ik opzoeken wat hij kost maar ik kon niks vinden, weet iemand wat deze pet heeft gekost?
het is een dsquare pet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Het is inderdaad geen goedkope pet van een merk uit VS. Denk dat bovenstaande prijs wel de hoogste is die ik zelf kan vinden, ik zie hem bv. voor 78€ aangeboden worden, maar dat is wellicht omdat hij niet meer tot de nieuwe collectie behoort (kijk maar eens op de website van dsquared). En nog steeds een flinke prijs voor een pet dacht ik zo ;)

Hier kan je ook wat meer over de exclusiviteit, prijs en tweedehandsprijzen in nl te weten komen: http://www.tweedehands-merk-kleding.nl/kopen/dsquared-pet-icon.htm
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat is niet moeilijk te vinden als je weet dat de juiste naam van het merk Dsquared is. Op bijvoorbeeld https://www.lyst.co.uk/accessories/dsquared2-icon-baseball-cap-green-3/ staat dat deze uitverkochte pet het laatst gezien was voor de prijs van 95 pond. Dat is in euro's € 110,70. Dat is inderdaad behoorlijk veel voor zo'n relatief klein stukje stof.
Amadea