Waar kan je pietenpakken kopen in een volwassen maat?

Waar kan je pietenpakken kopen in een volwassen maat? En bovendien tegen een schappelijke prijs. Zwarte piet spelen is leuk, maar niet voor een prijs à €40 per pak. Budget moet tussen de €10-20 max per pak.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Straks bij de Action ? Verwacht voor dat geld echter géén mooi kwaliteitspak, maar een stukje carnavalsstof
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je reactie. Is ook zeker niet noodzakelijk. Vriend van me en ik zijn van plan om voor de kleintjes op de sportclub een leuke actie te organiseren wat Sinterklaas betreft. Het gaat dus om eenmalig gebruik. Maakt niet uit wat er daarna mee gebeurt. In ieder geval bedankt, zal daar binnenkort eens vragen..
bamibal
7 jaar geleden
Je kunt dan beter pietenpakken huren. Dat is goedkoper dan kopen en ziet er beter uit.

Antwoorden (1)

Zwarte Pietenpakken zijn er van goedkoop tot zeer luxe fluwelen pakken. De fluwelen pietenpakken zijn van 100% katoenfluweel, tenzij anders vermeld. De keus voor een goed Zwarte Pietenpak is afhankelijk van de kwaliteit en prijs. We hebben hele goede pakken al voor minder dan 50 euro. Piet pakken van polyester fluweel lijken op fluweel maar zijn aantrekkelijk geprijsd.Hier online te koop:
https://sintenpietenwinkel.nl/zwarte-pietenpak.html
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt! Vind €25 (nota bene 2 maal) alleen wel erg veel geld voor een eenmalige - vrijwilligers - actie.