Mag ik met mijn penny board als extra item het KLM vliegtuig in naar Madrid?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (1)

Om het zeker te weten zal je het KLM zelf moeten vragen (bijv. via Facebook). En uiteindelijk is het de 'gate agent' (de dame/heer die bij de gate je boardingpass scant) die bepaalt.
Maar mijn idee: ik vrees dat een penny board te groot is om als extra item mee te mogen. Het is nogal een stuk groter dan een handtas of laptoptas. En de uitstekende wielen helpen ook niet.
Heb je niet de mogelijheid je penny board in een tas te verpakken en deze als handbagage mee te nemen?