Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oorbellen uit binnen 2 weken kan dat?

Ik heb vandaag oorbellen laten schieten nu met de vakantiee maar ik kom er achter dat ik ze met school uit moet over 2weken doen wat nu?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan natuurlijk wel, verstandig is het niet.
De kans is groot dat de gaatjes dicht zullen groeien.

Ik denk dat je het beste contact kan opnemen met je school en de situatie even goed moet uitleggen. De meeste, verwacht ik, zullen dit begrijpen. Ik weet natuurlijk niet hoe streng jou school is. Je kan vragen of je hele kleine knopjes in mag houden.

Misschien is het een idee om op zoek te gaan naar platte oorbellen, die nergens aan kunnen blijven haken. Indien de school het alsnog niet goed vind dat jij nog ongeveer 4 weken met oorbellen in naar school ga, kan je altijd overwegen om tijdens de lessen de oorbellen uit de doen en ze in je pauze's ze weer in te doen. Misschien alleen bij praktijklessen dat je ze uit moet doen maar dat je ze bij bijvoorbeeld Nederlands / Engels etc. wel in mag doen. Ik weet natuurlijk niet welke vakken jij heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding