(Hoe) kun je dikker haar krijgen?

Ik heb van mijzelf heel fijn en dun haar. Het liefst zou ik een mooie dikke bos willen hebben. Ben ik hier 'nu eenmaal' mee geboren of is er een mogelijkheid om mijn haar dikker te laten worden?

Er zijn zoveel shampoo's en, creme-spoelingen en haarmaskers verkrijgbaar waarop staat dat je er dik en volumineus haar van krijgt, maar het lijkt allemaal niet te werken.

Heeft er iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Het beste antwoord

nee Vuurvliegje, je zal het er mee moeten doen, het zit in je genen, wees er blij mee, het is een onderdeel van je zelf en het staat je goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)

Andere antwoorden (13)

Er is geen shampoo ter wereld waar je dik haar van krijgt. Er is wel genoeg te koop waarbij het LIJKT alsof je dikker haar hebt.

Wil je echt meer haar, dan moet je een haartransplantatie ondergaan of kijken of hairextensions iets voor je is.
14 jaar geleden
Haar dikker maken:

-je haar kleuren doet het er stukken voller uitzien
-MSM topical
-de lasercomb maakt je haar ook veel steviger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dun haar kun je niet dik maken. Hoeveel de fabrikanten ook beloven, trap daar niet in.

Wat je wel kunt doen is op je voeding letten. Fruit, groente, olijfolie, noten, avocado zijn heel goed voor huid en haar. Daarnaast zou je eventueel een tijdje vit. E en biergisttabletten kunnen slikken.

Maar weet wel, dat je nooit een dikke bos zult krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dikker maken kan niet. De middeltjes zorgen hooguit voor een wat 'voller' effect ,waardoor het lijkt alsof je dikker haar hebt.
Maar vaak maken die maskers ed je haar juist zwaar waardoor het hele effect weg is.
Zorg voor een goed geknipt 'koppie' dan is ook fijn en dun haar mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal eens, nelly! Een goede kapper is superbelangrijk bij dun haar. Een plus om die idiote min weg te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx skusme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Met de muis van je hand een draaiende beweging maken op je haar. Dan lijkt het alsof het voller is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook 'baby'haar. Er zijn 2 oplossingen; kort knippen of een ondersteunend (grof) permanent erin. Ik heb mijn haar altijd heel kort zodat het er verzorgd uitziet. Van permanent hou ik niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Veel laagjes laten knippen, vooral bovenop wat kortere laagjes. Dat geeft je haar meer volume (=voller).
- Volumepoeder in je haar gebruiken, vooral op de haarwortels.
- extensions in je haar laten zetten, extra plukjes haar in je huidige haarbos, zo krijg je meer haar. Ziet er erg mooi uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook van dat muizenhaar.
Daarom heb ik me er ook maar bij neergelegd, dat ik altijd een 'kort koppie' moet : het is gewoon te hangerig en slierterig, zodra het allemaal op één lengte is.
Ik was helemaal blij met die beach-effect-spray (was een reklame, waarbij iemand door honden over het strand wordt gesleept), maar helaas is dat niet meer te krijgen.
Nu heb ik een lichtblauw bolletje van Nivea : Volume Sensation.
Moet op vochtig haar gesproeid, en ik moet iets eerder gaan bij-föhnen, anders wordt m'n haar plukkerig 'stijf' en hard.
Maar het effect is,( na eraan te moeten wennen in het begin - beach effect vond ik fijner), prima : lekker koppie-met-haar, en ik heb geen haarlak meer nodig om het vol te laten blijven in de rest van de dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met henna shampoo of henna kleuring maak je de haarwortels steviger, voller. Je krijgt er dikker haar van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat bij mij het beste werkt is een kleuring met henna.
ik gebruik niet de rode variant, maar de bruine.
ik meen dat er ook kleurloze henna op de markt is, maar ben daar niet zeker van.
het is een heel geklieder en gedoe, om vervolgens een uur of drie met een soort van koeienvlaai op je hoofd te lopen.
ik zou het zeker niet doen als het resultaat niet zo goed was.
je haar oogt en voelt steviger.
14 jaar geleden
hellaas wat er op de shampoos staat en al die spullen werken niet !! maar wat een oplossing zou zijn is extensions dat maakt het echt voller en dikker je kunt het vaak in je eigen kleur kopen waardoor je haar gewoon echt mooi en vol lijkt en niet neb over komt !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook mijn haar is dun en stijl,
ik gebruik van nivea folume schampoo en conditioner en toch helpt het wel
plus je haar blijft langer fris en schoon,
daar naast gebruik ik van nivea ook de gladmakende creme als ik dat over mijn haar verdeel knijp ik er tevens direct een slag in,
ben er zeer tevreden over, je zou het eens kunnen proberen,
mijn haar voelt er zeker voller van aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar de kapper. Die zal je wat tips geven.