Wie weet wat voor schoenen dit zijn?

Ik heb deze Air Max gezien en foto van gemaakt maar kan nergens op internet vinden hoe ze heten of waar je ze kan kopen?

Weet iemand hoe deze gele panter print mannen Nike Air Max heten ? of waar je ze zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Je kan wel op de website van nike dit soort schoenen ontwerpen. Is natuurlijk niet hetzelfde en de kleur is iets anders, maar wel panter prints.

Antwoorden (1)

Dit zijn Nike air Max 1 premium schoenen, deze schoenen zijn verouderd en werden een korte tijd verkocht, helaas kan je ze niet meer in de winkel kopen maar misschien kan je deze schoenen nog vinden op marktplaats