Wat is mijn blessure?

Ik ging afgelopen vrijdag softballen met LO, en toen zette iemand een block, en toen liep ik vol op diegene af. Met nare gevolgen. Ik heb nu een soort van deuk in m'n scheenbeen, en het doet alleen pijn als ik er overheen wrijf of als ik hardloop. Wat is er aan de hand?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Je hebt een deuk in je scheenbeen, het resultaat van de botsing. Pijn wijst op schade en dit moet genezen.

Als je nou langer pijn hebt of het wordt erger en je vertrouwt het niet, bel dan even de huisarts en maak een afspraak. Laat deze even kijken en je weet het zeker.

[In de link verschillende reacties van mensen met deuken in scheenbenen.]
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe kan ik de deuk in mijn scheenbeen laten herstellen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Daar kun je niets aan doen, het herstelt of niet.
Er zijn veel mensen die met een gedeukt scheenbeen rondlopen. Je ziet het niet, maar kunt het voelen bij aanraking.