ik heb veel last van mijn been, wat moet ik doen?

Het gebeurde allemaal bij gym. Ik bleef hangen met mijn been en viel op mijn rug (ik kan niet precies uitleggen waar ik bleef hangen)
Na die dag had ik enorme pijn bij mijn linke been. Het meest aan de bovekant

Het is nu bijna 1 week en ik kan niet normaal rennen omdat mijn been dan weer pijn doet :( Kan iemand uitleggen wat ik kan doen en wat het is? want het is heel vervelend en waarschijnlijk kan ik ook niet meedoen met gym deze week dan :'(

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
fremar
7 jaar geleden
spierscheur? maar ga eens naar de dokter om een betere diagnose
Ritsuka
7 jaar geleden
huisarts
Cryofiel
7 jaar geleden
De huisarts is nu de enige die jou verder kan helpen.
paulus811
7 jaar geleden
Als de pijn op de plek zit waar je een riem draagt, zou het je SI gewricht kunnen zijn. Pijn daaraan kan uitstralen naar het bovenbeen en zelfs tot aan de voet. Als dat het is zijn er oefeningen, maar ik zou zoals hierboven gezegd even naar de huisarts gaan.

Het beste antwoord

Naar jouw huisarts gaan. Die kan het onderzoeken en jou eventueel doorsturen naar het ziekenhuis voor nadere inspectie van het been.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje wel :)
paulus811
7 jaar geleden
Dus naar de huisarts gaan komt niet bij jezelf op?