Ben ik flauwgevallen?

Vanmiddag was ik iets voor de spiegel aan het doen en ineens werd ik duizelig en heel licht in mijn hoofd. Vlak daarna zag ik een soort van flitsen en ik zakte door mijn benen, het ging heel snel en vgm ben ik ook heel even buiten bewustzijn geweest.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
ronron1212
7 jaar geleden
Ja dat ben je dus flauwgevallen.
svetivlas
7 jaar geleden
In ieder geval iets om maandagmorgen meteen aan de huisarts uit te leggen.
Ritsuka
7 jaar geleden
Heb je ook wel eens vlekken voor de ogen bij snel opstaan? Vooral in de ochtend
Had je die dag wel genoeg gegeten, gedronken, en geslapen?
Kan zijn dat je bloeddruk gewoon even heel laag werd, maar bel maandag even met de huisarts om te vragen of je dit nog na moet laten kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik heb best vaak vlekken voor mijn ogen maar ik had die dag wel gwn genoeg gegeten, maar ik denk dat het gw onschuldig was en niet naar de ha hoef? (ben nog in de puberteit en had gelezen dat het wel vaker voorkomt in de puberteit).

Antwoorden (1)

Als je heel even buiten bewustzijn bent geweest zoals je zelf al zegt, ja dan ben je dus flauwgevallen.