De zeurende pijn in mijn rechterbovenbeen ,moet ik mij daar zorgen over maken?

Ik heb sinds vandaag halfuur al bezig zo van die bonzende pijn,druk dat na paar seconden optreedt en terug komt. Ook heb ik dan z'on koud gevoel in mijn been. Als ik dat voel die druk in mijn been is dat een onaangenaam gevoel. Wat is dit? Een bloedvat gekneld? Beginnende trombose?.. Wat kan ik best doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
fremar
7 jaar geleden
zou eens naar de dokter gaan als het zo nog een uurtje aanhoud
Cryofiel
7 jaar geleden
Naar de huisarts ermee inderdaad.

Antwoorden (2)

Het kán een hernia zijn. Je kunt dit eens gaan uitzoeken. Dit weet ik trouwens omdat ik onderzoek heb gedaan hierna en een werkstuk erover heb gemaakt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het kan zijn dat er een zenuw wat klem zit in je bekken of heup; dit is doorgaans niet ernstig. Wat je kunt doen is contact opnemen met de huisarts of een fysiotherapeut. Bij de fysiotherapeut kun je tegenwoordig ook terecht zonder verwijzing van de huisarts.