wat is er aan de hand met m'n kruis daarbeneden?

beetje ongemakkelijke vraag maar goed..

Ik heb sinds paar dagen last van m'n vagina, het juikt, heb meer witte dikke afscheiding (geurloos),
m'n rechter schaamlip (de binnenste) is opgezwollen en doet toch beetje pijn

voor de rest heb ik geen last, iemand die dit ook had en weet wat het is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
7 jaar geleden
Hoe reinig je in die regio? Heb je iets gedaan wat dit zou kunnen veroorzaken? Bepaalde seksuele activiteiten?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik reinig met water niet met zeep aangezien je dan nare luchtjes krijgt. alleen seks met condoom.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Kan het zijn dat bij de laatste keer dat je seks gehad hebt het condoom geschuurd heeft? (Had ik altijd bij condooms) Dat merkte ik niet meteen maar pas de volgende dag en dan een dag of 3 4 last van.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jah dat is gebeurt was best lastig
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Dan kan het zijn dat je vagina gewoon behoorlijk geïrriteerd is geraakt. Kijk het even een paar dagen aan. Geen verbetering toch naar de dokter. Want dan zou het toch een schimmel infectie kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat een gedoe ohlala :-(
Toch bedankt allemaal :-)

Antwoorden (1)

Het klinkt als een vaginale schimmelinfectie.
Even langs de huisarts en dan weet je het zeker.