Hoe kan het dat mijn vagina zuur ruikt?

Ik was mijn vagina goed. Het is de zelfde zure geur als blaasontsteking. Ik heb geen irritaties of jeuk, geen rare afscheiding. Ik zit er heel erg mee, want de geur bij plassen is heel sterk. Wat zijn de juiste medicijnen hiervoor? Ik heb geen last van schimmel infectie of bacteriële vaginose want ik heb die middelen al gebruikt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Ritsuka
7 jaar geleden
'ik was mijn vagina goed'. Hoe was jij je vagina? Ik neem aan dat je trouwens de vulva bedoeld, de lippen etc, de vagina is echt het 'tunneltje' naar binnen, reinig je dat ook? Je moet daar geen zeep gebruiken, gewoon 2-3x in de week spoelen met lauwwarm water is genoeg.
Erna55
7 jaar geleden
Je zegt dat je ook al middelen tegen schimmelinfectie en vaginose hebt gebruikt.bheb je dat gebruikt op doktersadvies of op eigen houtje ?
Daarmee heb je het bacteriele evenwicht mogelijk verstoord.
Doe even een tijdje " niets" .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is een inkoppertje, want zelfs als man weet ik dat je vagina's met rust moet laten qua zeep, en dat je goede(melkZUUR) bacteriën het zelf allemaal regelen... een zure vagine vindt niemand lekker, maar inzepen maakt dit allemaal erger op den duur...

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk was je iets te goed of met de verkeerde zeep. Je vagina heeft een andere zuurgraat dan de rest van je lichaam, door een zeep met een verkeerde ph waarde te gebruiken kan de zuurmantel veranderen waardoor je kan gaan ruiken. Ik zou eens proberen om alleen met water te wassen voor een paar weken helpt het niet dan kan je altijd even naar de huisarts gaan.