Vanochtend opgestaan met zeurende pijn bovenbeen bil tot knieholte, erger bij staan en lopen, wordt steeds pijnlijker. Een spier verrekt, of?

Niet gesport, geen vreemde bewegingen gemaakt, stond er mee op. Ook niet gejogd in mijn slaap lijkt me.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het zou best kunnen dat het spierkramp is. Ik ben natuurlijk geen dokter. Kramp kan op verschillende manieren ontstaan, door bijvoorbeeld vermoeidheid, een suiker- of zouttekort, enz. Hieronder heb ik even een link naar een site gedaan met redenen die kramp veroorzaken, wat je eraan kunt doen en wat het eigenlijk precies is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kramp of stijfheid lijkt me. Zeker als het alleen bij staan en lopen is.