Hoe lang duurt een virus aan het Evenwichtsorgaan.?

Arts nummer 4 denk dat ik een virus aan het Evenwichtsorgaan heb. Maar dat zou ik dan al 4 maanden hebben. Als ik Google kom ik niet verder dan een duur van 4 dagen tot 5 weken. Heb anti duizeligheid pillen gekregen maar het duizelen en overgeven blijft. Ben nu 20 kilo kwijt en dat gewicht begon ik in november te verliezen.

Ik weet jullie zijn geen doktoren. Maar ik ga deze week de volledige medische molen in. Maar ik hoop hier te lezen dat mensen het herkennen of tips hebben. Of toevallig weten of een virus zo lang kan duren.
Sinds ik dit zogenaamde virus heb is mijn bloeddruk gemiddeld 80/40
Bedankt voor het lezen van al weer een gezondheids vraag van bailey. Pff

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
29.5K

Het beste antwoord

Je klachten doen me sterk denken aan de ziekte van Ménière. Dat kan een erg hardnekkige kwaal zijn. Gezien de ernst van je klachten denk dat je terecht binnenstebuiten gekeerd wordt. Eerst maar eens een fatsoenlijke diagnose, dunkt mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat zeggen de drie andere artsen die je geconsulteerd hebt over de symptomen die je nu noemt? Zeggen ze allemaal dat het iets met je evenwichtsorgaan te maken heeft of is dat alleen de vierde arts die dat zegt?

Als je al vier artsen hebt gezien, 20 kilo bent afgevallen in twee maanden tijd en een extreem lage bloeddruk hebt, dan wordt het tijd voor serieuze actie. Dit klinkt me allemaal nogal ernstig in de oren, al ben ik dan geen medicus. Als het echt iets aan je evenwichtsorgaan was, dan had men het allang onderkend en kunnen behandelen, lijkt mij. Laat je eens onderzoeken in een universitair medisch centrum (Radboud in Nijmegen of VU in Amsterdam) en dwing een goede, serieuze diagnose af. Zo kun je toch niet doormodderen? Laat je niet met een kluitje in het riet sturen! Het gaat om jouw gezondheid en jouw leven! Sterkte.