Valt er haartjes in de puberteit weg, of groeien ze juist meer?

Hé, ik heb zegmaar een doorlopende wenkbrauw. Niet een heel erge maar ik vind het gewoon erg vervelend. Epileren ga ik niet doen, want ik ben geen meisje.
Tegen mij wordt er verteld dat haartjes in de puberteit vallen, waardoor je dus twee wenkbrauwen gewoon weer hebt. Andere zeggen juist dat het verder en verder groeit door de hormonen in de puberteit. Welke is nou waar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je haartjes zullen niet weg vallen. Wil je de haartjes tussen je wenkbrauwen weg hebben dan raad in wenkbrauwen crème aan aangezien je niet wilt epileren (wat jongens ook gewoon kunnen doen). Deze crème zorgt ervoor dat haartjes los laten en dus verdwijnen. Deze crème is dus bedoelt voor tussen je wenkbrauwen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je krijgt meer haar hoe ouder je word hoe erger het word met je wenkbrauw(en)