Nee, dat is onmogelijk. Je kunt jouw haarstructuur niet permanent veranderen. Het zal slechts tijdelijk werken. Vermoedelijk tot de volgende keer dat jij je haar wast. Dan zal het daarna weer net als vanouds krullen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke dankjewel maar als je dit een aantal keren doet kan je dan wel verschil zien ?
Amadea
7 jaar geleden
Zolang als het "stijfsel" in je haar zit, langer niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De ingrediënten verbreken de zwavelverbindingen in het haar niet en dat is nodig om je haar langdurig stijl te krijgen. Je kunt je haar wel voor lange tijd stijl laten maken, maar daar zijn andere, niet natuurlijke, producten voor nodig. +