Hoe komt het dat mijn gezicht gaat branden van het drinken van bier?

Ik gebruik zalf die droge roden plekken in mijn gezicht moet verhelpen. Sinds ik deze zalf gebruik gaat mijn huid in mijn gezicht branden bij het drinken van bier van Heineken en Brand. Hoe komt dit? Ik denk dat het met het gist te maken heeft maar verder kom ik niet. Is er ook bier wat ik wel kan drinken en er niet voor zorgt dat ik een branderige huid krijg?

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het branden van je gezicht na het drinken van bier kan worden veroorzaakt door een allergische reactie op de ingrediënten in het bier. Het kan ook een reactie zijn op de temperatuur van het bier. Probeer een ander bier te drinken om te zien of het branden verdwijnt.
Bronnen:
4 maanden geleden