Heb je het hier over seksuele fantasie of gewone fantasie?
Seksueel: Dat ligt er maar net aan, de ene vrouw houdt van een dominante man, de andere van zelf domineren.
Gewoon: Lekker verwend worden op zijn tijd :) (maar het kan natuurlijk overdreven)

Nee ik ben geen vrouw, dit geeft mijn vriendin als antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weet niet of hier ooit onderzoek naar is gedaan. Maar elke vrouw is een individu met een eigen karakter dus deze fantasie zal altijd verschillen van vrouw tot vrouw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in de mij bekende gevallen een Mazda 323F
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trouwen met een rijke man.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een man vinden die haar begrijpt, waar ze niets tegen hoeft te zeggen om gesnapt te worden en die voor haar door het vuur gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was deelnemer aan een weekend workshop Sexualiteit en in de struktuur moesten groepjes van vijf vrouwen elkaar hun meest wilde fantasien vertellen. Ik als man moest als toehoorder me aansluiten bij een groepje zonder commentaar te mogen leveren.

Hun fantasien overtroffen mijn eigen stoutste fantasien terwijl ik zelf toch ook een vrolijke jongen ben.

Je kunt nu, neem ik aan, zelf je antwoord formuleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Interessant om te zien dat een dergelijke vraag waar het woord 'fantasie' in voorkomt, een aantal antwoorden oplevert in de richting van sex en materialisme ^^

Als ik deze 2 buiten beschouwing laat en het als een levensvraag zie, blijft er maar 1 antwoord over in de context van een relatie: Liefde, waardering, respect, vertrouwen.

Maar dit geldt, neem ik aan, niet alleen voor vrouwen.

En reken maar dat er veel gefantaseerd wordt over deze 4 wanneer je het NIET hebt.

> wedervraag voor degene die deze vraag heeft gesteld; wat was het uitgangspunt bij het stellen van deze vraag? :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Fantasie van de meeste vrouwen is: DE perfecte man (die niet bestaat!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen...:-)