Tegenwoordig zie ik allemaal jongens van 22 die met meisjes van 14/15 hebben

Tegenwoordig zie ik allemaal jongens van 22 die met meisjes van 14/15 hebben. Is dit de moderne tijd of waren deze grote leeftijdsverschillen er vroeger ook heel vaak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K

Antwoorden (11)

geen idee vind 't maar kansloos maar goed who am i =),,

vinden de meisjes stoer denk ik.. dat ze op worden gehaald in dikke audi's :)! hoezo vooroordelen -.-"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen van 22 heeft een stoere audi. Trouwens wat is er zo stoer aan een audi. Wil ik nog niet dood in gevonden worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja kijk de normale mens vind dat inderdaad.. zo ben ik 't ook met je eens, schijtbak.. maarja tis stoer bij je vriendinnetjes hé? als je opgehaald wordt in een autootjeh,, en met iedereen bedoelen we niet iedereen maar typt wat fijner dan dat je ze bij de naam gaat noemen niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha loverboyy moet je me geen -1 geven haha! oeps geef ik nu te veel weg.. haha!
Meisjes van 14/15 zien er tegenwoordig al gauw uit als 18/19 en als je dan eenmaal zo'n meid hebt leren kennen liegt ze waarschijnlijk nog over haar leeftijd ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het normvervaging, ik vind het (grenzen aan) pedofilie, maar wie ben ik?

Als je hierover na gaat denken zal het toch niet iets van deze tijd zijn, ik kan me tenminste voorstellen dat dit verschijnsel als zodanig niet uit de lucht is komen vallen, ik ben er zelf niet oud genoeg voor om het uit ervaring te kunnen weten, maar volgens mij kwam dit vroeger ook voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dit wel van alle tijden.
maar chicks van die leeftijd zijn net plakband man. kost teveel tijd en aandacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, deels opvoeden deels relatie lijkt het wel zou je denken.
Meisjes van 14 en 15 jaar willen een oudere jongen als vriend omdat ze dan echt volwassenheid voelen. Het geeft ze een gevoel van macht en kracht, ''Kijk mij nou, ik heb een vriend van 22!''. Stoer zijn en macht hebben is op die leeftijd belangrijk voor ze.

Bovendien heeft een 22 jarige jongen een vriendinnetje die als een marionette kan ''gebruikt'' worden.

Door deze leefwijze van jongeren komt het erop neer dat jong geleerd oud gedaan is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14 en 22 vind ik ook wel een groot verschil. Maar als je over wat kleinere verschillen praat, dan ligt het er ook aan dat de meisjes sneller volwassen worden dan jongens, ze vinden de jongens van hun eigen leeftijd te kinderachtig en willen iemand dit al wat meer is 'opgegroeid'. Nou weet ik niet of het vroeger ook zo was, maar ik denk dat het ook wel voor kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig heb ik deze leeftijd. En ik kan me niet voorstellen dat jongens (mannen?) geprikkeld worden door nog groeiende intelligentie en/of levenservaring van deze meisjes. Ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om een vis te vangen om het maar even zo te zeggen.

In 95% van deze gevallen is het volgens mij maar op één ding te doen. Pijn doet dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf een jongen van 19 en ik moet er niet aan denken om een meisje van 14/15 te hebben..

Voor andere jongens is dit misschien anders. Deze meisjes kijken op tegen ouderen jongens, waardoor ze gemakkelijk te manipuleren zijn. Zodoende krijgen de jongens alles voor elkaar bij deze meisjes, wat deze waarschijnlijk een kick geeft. (de zogenaamde players)

Feit is ook dat jongens van rond de 20 natuurlijk op zoek zijn naar sex. Meisjes van 14/15 zijn hier lang niet allemaal nog aan toe, sterker, ik denk bijna geen van hen.
Maar doordat zij hun oudere vriendje niet teleur willen stellen zullen ze toch, met bewuste of onbewuste tegenzin aan de verlangens van de jongens genoegdoening geven.

Die jongens begrijp ik zelf niet, maar ach, ieder mens is weer anders.

Persoonlijk zal ik niet zo snel met een meid van maximaal 2 jaar jonger/ouder iets beginnen. Voor mij moet een partner gelijk aan mij zijn. Gichelige meisjes uit de 2de of 3de klas van het middelbare onderwijs komen er bij mij niet in..

Toegevoegd op 04-06-2009 16:44:03
Persoonlijk zal ik niet zo snel met een meid van maximaal 2 jaar jonger/ouder iets beginnen.

Deze zin klopt natuurlijk niet, moet iets zijn als:
Ik zal niet zo snel toenadering zoeken tot een meid met een leeftijdsverschil van meer dan 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn om te horen! 17 en 20 is natuurlijk ook wel een verschil als tussen 15 en 22. Het leeftijdsverschil van max 2 jaar is voor MIJ persoonlijk de grens
Van een vroege staat als Kreta (dan heb ik het over heel lang geleden, zo'n 3000 jaar), is bekend dat de meeste huwelijken werden afgesloten tussen een man van ± 33 en een vrouw van ± 14. Het leeftijdsverschil kan dus veel extremer, maar in die tijd hadden die leeftijdsverschillen zo hun redenen: een man ouder dan 35 hoefde niet meer te vechten als soldaat en had de financiele middelen om een gezin te dragen, terwijl een jonge vrouw meer kinderen kon verwekken.

Uiteindelijk zijn er naast biologische ook culturele redenen aan te dragen voor leeftijdsverschillen tussen man en vrouw. Een vrouw die kinderen wil, is vooral gediend bij een man die haar daarin goed kan steunen. Hoe ouder de man, des te duidelijker het voor haar zal zijn dat de man daartoe in staat is. Een man die kinderen wil, is met een jonge vrouw het beste af: zij kan relatief vaker kinderen baren. Hoewel het kiezen van een partner tegenwoordig helemaal niet zo vaak meer bewust met 'kinderen' in het achterhoofd zal worden gedaan, zal dit op de achtergrond, al dan niet onderbewust wel degelijk een rol spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm
Ik heb het gevraagd aan mijn dochter van 17 en haar reactie was "behhhhhhhhhhh jesses". Zij kent zelfs geen meisjes van 17 die op jongens van 22 vallen.
Toen ik zelf (30 jaar geleden) 16 was vond ik mijn vriend van 18 eigenlijk al heel erg oud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat doet me denken aan een andere recente vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/meisjes-eerder-volwassen-jongens.11792
Ik denk dat tijden veranderen. Verband met de vraag: Ik denk dat meisjes op zoek zijn naar een volwassen vriend(je), niet iemand van hun leeftijd dus, die, volgens de stelling van de vraag, nog niet volwassen zijn. Ik merk ook wel het verschil in volwassenheid op mijn leeftijd ; ). Meisjes kiezen misschien ook jongens van 22 omdat die waarschijnlijk knapper zijn, die hebben al een volwassen gezicht. Ik bedoel: meisjes van 14/15 kunnen ook vallen voor acteurs, die ook al volwassen zijn. Dus ik denk dat het met de volwassenheid te maken heeft. Ik weet niet of er vroeger verschil was in volwassenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat het stoer is natuurlijk voor dat meisje dan ... die jongen word over het algemeen zielig bevonden moet je je voorstellen dat een vrouw van 22 iets heeft met een jongen van 14/15 over bizar gesproken tsja ook een beetje vooroordelen natuurlijk maar toch vind ik het niet kunnen