Weet iemand een gratis software voor Windows XP en Nokia N95 bluetooth phone?

Ik wil graag mijn gesprekken via bluetooth vanaf mijn pc (windows xp) beantwoorden en voeren. Weet iemand hoe ik dat doe via mijn Nokia N95? (extra uitleg) Ik wil met mijn toestel verbinding maken via bluetooth naar mijn pc, vervolgens wil ik vanuit mijn pc al de inkomende en uitgaande gesprekken voeren zonder hierbij mijn Nokia n95 in handen te hoeven houden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Op usenet wordt het heel vaak gepost, dat kun je zo downloaden...

En dat wat je wil, dat zit er al standaard op... Leg verbinding via bluetooth en je kunt wat je vraagt... Ik heb ook zo´n toestel en ik heb dat gedaan ooit... Maar het is niet stabiel, na een paar dagen kun je de bluetooth niet vinden en dan moet je de instellingen weer activeren en aanpassen... Is niet zo goed stabiel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke, maar ik heb geen idee wat usenet is. Wil je me misschien een link ervan toesturen (doorlink naar dat programma). Alvast bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stel die dan op GV... LOL
Usenet is downloaden op de oudste manier van software delen op het net... Dat gebeurt middels nieuwsgroepen en een abonnement op een usenet server en een nieuwsgroepen-download programma, bv Newsleecher...
Heb je dat allemaal dan kun je met topspeed alles downloaden dat aangeboden wordt... En dat is heel veel en heel actueel...
succes... Maar als je specifieke programmaatjes zoekt voor je N95 dan kan ik je ook zo wel helpen hoor... PM me maar in dat geval...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PM?, hmm, weer iets nieuws voor mij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pm is personal message...

Andere antwoorden (1)

Of dit mogelijk is hangt een beetje af van de Bluetooth (BT) module die je in je pc hebt zitten.

Ik zou als volgt te werk gaan:
- zet BT op je N95 aan (detecteerbaar)
- zet BT op je PC aan en zoek naar nieuwe apparaten. Na enkele seconden zal je N95 in de lijst van apparaten verschijnen.
- klik op CONNECT
- waarschijnlijk moet je een code invullen (kun je zelf verzinnen, als je op je N95 en PC maar dezelfde code invult)
- na nog een paar seconden komt er een lijst van beschikbare diensten tevoorschijn. Als je geluk heb (wat dus afhangt van je BT module) staat in dit lijstje ook Audio GATEWAY. Die moet je aanvinken, en misschien even instellen.
- Vervolgens moet je de gateway verbinding activeren, en dan kun je testen of het werk

Je kunt dan waarschijnlijk wel bellen via BT, maar opnemen is een ander verhaal. Enfin, ik zou eerst dit testen. Als je geen gateway kan opzetten wordt het sowieso lastig te kunnen BT telefoneren.

good luck!