Waar komen al die cameras vandaan die het, denk ik, toevallig filmen als die vliegtuigen naarbinnen komen? #9/11

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

New York is nu eenmaal een toeristische stad en de World Trade towers waren een populaire toeristische bestemming, vanwege het uitzicht van bovenaf.

Kan me goed voorstellen dat mensen 's morgens vroeg even een shot maakte van de toren voor er in gegaan werd.

Vergeet trouwens niet dat het tweede vliegtuig naar binnen vloog terwijl de eerste toren al in brand stond, op dat moment waren waarschijnlijk al een aantal mensen de brand aan het filmen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel camera's van telefoons, en er waren een paar ploegen rondom het wtc andere dingen aan het filmen.zodoende is er bijzonder veel beeldmateriaal over de ramp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn camera's van de zenders en niet zozeer cameras die aan WTC hangen.

Zenders gebruiken ook helicopters.

De eerste inslag is per ongeluk gefilmd. Een tv-zender was op pad met een brandweerkazerne om te filmen wat ze allemaal doen. Plotseling hoorde een van de brandweermannen een vreemd geluid en de zender is dan beginnen filmen.

De tweede inslag is kunnen filmen, omdat de tweede toren natuurlijk direct achter de eerste ligt. Dus ze waren de brand aan het filmen van de eerste toren, en in hetzelfde gezichtspunt kwam het tweede vliegtuig aan.

Waarom verschillende camera's? Wel, omdat verschillende zenders op verschillende locaties stonden te filmen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn beelden gemaakt van het eerste vliegtuig dat insloeg omdat men toevallig een brandweerploeg aan het filmen was voor een documentaire in die buurt. De documentaire die die Franse journalist toen daarna maakte (ook binnen in de brandende torens) is al een aantal keer op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat NY een erg toeristische stad is waar op ieder willekeurig moment van de dag tienduizenden mensen rondlopen, zou wel heel vreemd zijn als daar niet een paar camera's bij waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allemaal toeristen en veel mensen hebben nu ook mobeiltjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet alles gelooft wat je hoort in de mainstream media maar zelf ook op onderzoek uitgaat, kom je veel "toevalligheden" tegen.

Al snel kom je erachter hoeveel er NIET is uitgezonden. Hetgeen dat werkelijk toevallig is gefilmd is en dat alle beelden van bewakingscamera's in de omtrek van het WTC in beslag genomen zijn en nooit vrijgegeven zijn. Er zijn zelfs beelden op het net (geweest) van de reactie van de mensen op het eerste vliegtuig (?), waar mensen over straat begonnen te rennen en een vrouw gilde over straat dat het een raketaanval was.