Hoe kan ik een bekende het beste aanspraken van een ongeluk?

Toen ik mijn auto ging parkeren had ik mijn vriendin haar vader zijn gloednieuwe auto per ongeluk geraakt. Hij weet niet hoe dat komt, Maar het zou beter zijn als ik het vertelt.
Hoe ga ik hem vertellen dat ik zijn auto heb geraakt?
( Hij heeft me nog nooit ge mogen )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Je bent toch verzekerd?? en hij ook? Gewoon eerlijk vertellen. Lijkt me voor jouw geweten het beste en lijkt me vooral het beste voor jullie vriendschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon vertellen, zo heb je meer kans dat de verzekering het betaalt.

Toegevoegd na 42 seconden:
Eerlijkheid duurt het langst, maar is het beste en wordt gewaardeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk zeggen.

Als ie er later trouwens toch achter komt zal 'm dat extra laten denken 'Zie je wel, 't was terecht dat ik haar niet zo mocht'.
Maar waar 't om gaat: jij bent _verplicht_ om 't te melden. Anders is 't 'doorrijden' (bij een ongeluk. Weliswaar een klein ongelukje, maar toch... Doorrijden mag uiteraard niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de zaak eerlijk vertellen,al is het een beetje laat.
Hoe zou jij het vinden als het bij jou was gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk zeggen en het kan best zo goed bij hem aankomen dat hij je dan wel mag.
Dat is dan geluk bij een ongeluk. ;)"