Me beeld doet het niet meer van mn Ipod nano (vorige generatie) voor de rest doet alles het nog wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als HET beeldscherm van je iPod nano het niet meer doet, kun je het misschien nog laten repareren/vervangen in de winkel, als je nog garantie hebt.

Als je geen garantie (meer) hebt, is het misschien beter om een nieuwe mp3-speler te kopen, als je het zonder scherm lastig vind.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks meer aan toe te voegen +
Heb je al geprobeerd om in iTunes de software terug te zetten op de fabrieksinstellingen?
Mogelijk helpt dat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je de iPod aansluit op je computer en de iPod in iTunes selecteert, zie je een knop "Herstel". Klik daar eens op en kijk wat er gebeurt.