Wat is de betekenis van dit tekentje in een sieraad?

We zijn bekend met de cijfers in sieraden, maar dit tekentje kennen we niet. Kan iemand ons vertellen wat het betekend? Zodat we weten wat voor materiaal het sieraad is.

Picture for question
8 maanden geleden
in: Overig
Amadea
8 maanden geleden
Er lijkt SK te staan, maar het is erg onscherp.
Iloon2punt0
8 maanden geleden
Dat zien we inderdaad ook, scherper krijg ik m niet. Maar wat betekend het….?
Amadea
8 maanden geleden
Het helpt mogelijk bij het zoeken als wij zouden weten om wat voor sieraad het gaat. Het lukt mij niet om bij dit fragment een geheel voor ogen te krijgen.

Geef als eerste antwoord