Ik werk vanaf 13 maart ah ,krijg ik 3 april ook winstuitkering, ik werk zelf 24 uur in de week?

een jaar geleden
in: Overig
1.2K
ronron1212
een jaar geleden
Nee je werkt er net
HannekeJanssen
een jaar geleden
@Ronron: dat ligt eraan wat erover in de CAO staat. Misschien krijgt vraagsteller wel een bedragje over de drie weken dat zij er wel werkt....
ronron1212
een jaar geleden
Reken er maar niet op. Winstuitkering is iets wat normaal niet over drie weken geld omdat het niet over de periode gaat waarin gewerkt is .Maar over het vorige jaar. @HannekeJanssen

Antwoorden (2)

Nee, dat krijg je niet. Als je periode 11 en 12 2022 in dienst zou zijn dan zou je een deel ervan krijgen. Dus in November en December. Mijn dochter heeft dit bevestigd en is werkzaam bij AH.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Ja, je krijgt ook winstuitkering als je 24 uur per week werkt. De winstuitkering is gebaseerd op het aantal uren dat je werkt, dus je krijgt dezelfde uitkering als iemand die meer uren werkt.
10 maanden geleden