Als een conducteur in de bus, tram, metro of trein de kaartjes komt controleren, wordt jouw bankpas gescand. De controleur kan dan alleen zien of en waar je bent ingecheckt. Ook kan de controleur zien wat de recente check-ins of check-uit zijn. Ze zien geen verdere gegevens van je betaalpas of creditcard
Toegevoegd op 30 maart 2023 08:39: bron
SimonV
een jaar geleden
Conducteurs en boa's controleren je treinkaartje door je betaalpas te scannen. Als je bent ingecheckt met je betaalpas, wordt je betaalpas gescand en wordt je treinkaartje gecontroleerd. Als je treinkaartje geldig is, krijg je een bevestiging.
11 maanden geleden