Waar vind ik de tegel temperatuur in de fitbit app?

Niet hier in ieder geval waar hij zou moeten staan na zoeken op internet:
Ga in de Fitbit-app naar het tabblad Vandaag en tik op de tegel Temperatuur . Er verschijnt een grafiek van je geregistreerde kerntemperatuur. Daaronder vind je een lijst met je temperatuurgeschiedenis.

Ik heb een Fitbit Charge 4.

een jaar geleden
in: Overig
SimonV
een jaar geleden
Misschien eerst toevoegen:
Discover > Health & Fitness Stats > Temperature to add to Today. Bij Charge 3 lukt het veel mensen ook niet. Zie:
https://community.fitbit.com/t5/Other-Versa-Smartwatches/How-do-I-view-Core-Temperature-log-Versa-3/td-p/4742282
Niesje1973
een jaar geleden
Nee helaas, dat heb ik al geprobeerd maar daar staat het niet bij. Ik las dat meer mensen het niet kunnen vinden toen de functie beschikbaar werd. Er zou toen een update gemaakt (ergens in 2021 al) worden maar ik heb de laatste firmware versie er op staan.

Geef als eerste antwoord