Aftersun ...

Waar kan ik aftersun kopen ? En hoe duur is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Bij het Kruidvat of de Trekpleister.. Een fles zal minder dan 10 euro kosten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aftersun is te verkrijgen in de 'betere' drogist.
DA, Etos, Kruidvat en misschien heeft de Hema ze ook wel.

In de bron een vergelijkingssite met merken van aftersun's
Die veelal allemaal rond de €10 kosten.

Koop je een aftersun van eigen merk dan zal die vaker goedkoper zijn als de echte merken aftersun.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Lidl, eurootje of 4...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedere willekeurige drogist.
Hele schappen vol in alle soorten en maten.
Van spotgoedkoop (3,75) tot peperduur (19,95)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het eigenlijk wel met hoempapa eens.
Een product als aftersun is zo gangbaar en overbekend.
Met dit mooie weer loop je er praktisch tegenaan in de drogist, naast de zonnebrandproducten.
Ik kan me ook niet zo goed voorstellen dat het een serieuze vraag is, tenzij je om wat voor reden dan ook nog nooit bij een drogist bent geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij vragen naar de bekende weg.
Tenzij je een kleuter bent weet je het antwoord zelf wel.
zonnebrand huismiddel: heb je nog een komkommer in de koelkast snij in plakjes en leg we op de verbrande plekken t vocht uit de komkommer trekt dan volledig in de huid en koelt. Geen komkommer? Neem dan yogurt, smeer jezelf in met een dikke laag en t blust gelijk. Wacht lekker een halfuurtje en je ziet de yogurt indrogen, t wordt dik. T ruikt niet echt lekker maar t resultaat is super! Ga lekker douchen, en je bent weer als nieuw!

Toegevoegd na 9 uur:
Zie mijn reactie op de vraag, misschien had de vraag bijgesteld moeten worden in ' waar kan Ik nu aftersun kopen' op zondagavond. De avondwinkel als die er is zou kunnen maar waarschijnlijk was de apotheek de enige optie.