Vanavond ga ik naar een vriendin, we zijn allebei 14, heeft iemand leuke ideeën om te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Naar de bios.

Toegevoegd na 59 seconden:
Of maak eens samen een legpuzzel, kun je uren mee bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker de tv aan, zak chips erbij met een fles limonade en vervolgens lekker beppen.
13 jaar geleden
Naar de bioscoop, rodelen, huiswerk maken. Zat te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eens gek, doe eens Mario Kart op de Wii!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samen gezellig een terrasje pikken lekker glas limonade erbij en jij trakteert want je wou in een eerdere vraag veel geld verdienen in een middag dus kan je het wel missen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie film huren.Niet te spannend en niet te loom.Lekker samen op de bank.Goud waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fles frisdrank, chips, borrelnootjes, koekjes etc etc en dan lekker slap ouwehoeren of TV-kijken , filmpje huren.
Weet ook nog wel iets anders, maar dat moet je over 4 jaar nog maar eens vragen.
Veel plezier.