Waar kan ik een hand-out versie van de test van Roos van Leary vinden?

Op internet zijn tal van tests te vinden. Ik wil hem (als student) echter gebruiken in een workshop voor school en moet de vragenlijst dus uit kunnen rijken. Daarnaast is er natuurlijk een scoreformulier nodig om te berekenen wat iemand heeft gescoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is inderdaad lastig om een goede versie te vinden van de Roos van Leay. Het enige wat ik heb kunnen vinden is de onderstaande link. Wellicht kun je de vragen overtypen & in je eigen layout plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien heb je hier iets aan? Een gratis site met handouts, o.a. van de Roos van Leary.

Klik op Communicatie & Feedback