Waaraan moet een vraag over dromen voldoen om beantwoord te kunnen of mogen worden?

Toegevoegd na 34 seconden:
Is dit wel de goede categorie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Je mag wel vragen: 'waar kan ik informatie vinden over de betekenis van dromen?'
Rieneke1
7 jaar geleden
Zou het niet onder spiritualiteit kunnen? Daar is alles mogelijk ;)

Antwoorden (1)

Een vraag over dromen zal doorgaans niet toegestaan worden omdat het een discussievraag betreft.
Als een vraag over dromen niet over de inhoud maar over bijvoorbeeld wetenschappelijke kennis (bijv. de fysiologische processen) gaat, kun je deze wel stellen.

Richtlijn: "Vragen moeten feitelijk te beantwoorden zijn voor andere gebruikers, zonder dat hierbij mening of speculatie aan te pas komt."

De vraag die je hier stelt zou onder de categorie "GoeieVraag" moeten vallen, denk ik.
SimonV