Hoe heten de papieren met plakrand waarmee je flyers of tijdschriften kan bundelen?

En waar kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
samaiphon
7 jaar geleden
zoek misschien eens op internet naar Post-it

Antwoorden (1)

Je bedoelt vermoedelijk een banderol.
Dit is een papieren bandje, wikkel of strook die om een stapel of een enkel produkt gaat. Soms ter verzending, soms met een prijsvermelding (accijns bij tabak)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Zou kunnen.
Volgens mij is het meer een papier dat om één product gaat. Niet om een stapel flyers te bundelen. Hier zou je zo'n banderol kunnen bestellen: http://www.directmailing.nl/DirectMail/Postaleverwerking/Banderol.aspx
SimonV
7 jaar geleden
Ik heb geen beter woord kunnen vinden. Plus!