Waar kan ik goedkoop Nike Air Max 2017 kopen?

Ik zou graag Nike Air Max 2017 willen hebben, maar overal zijn ze zo duur. €180/€190,- Waar kan ik ze goedkoop krijgen van maximaal ongeveer €100,-?
Schoenmaat 45

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
6.1K
SimonV
7 jaar geleden
Nergens, vrees ik.
Tenzij je een onbetrouwbare site treft met onwaarschijnlijk lage prijzen.
Lijkt verleidelijk, maar je bent wel je geld kwijt.

Antwoorden (1)

Zwarte markt, Utrechtse bazaar, online sport-direct Engeland, of googlen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Een linkje is wel handig: http://www.sportsdirect.com/searchresults?descriptionfilter=air%20max De kans dat je namaak op de markt of bazaar koopt is natuurlijk groot.