Wie weet wat dit voorwerp is?

Gevonden in een bos, vlakbij een manege, jaren geleden. Werkelijk niemand weet wat het is. Ik denk dat het eenvoudiger is dan het lijkt, maar men moet het maar net weten. Ben gewoon benieuwd..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Amadea
7 jaar geleden
Wat zijn de afmetingen ongeveer? Is de bovenkant hol of lijkt dat maar zo?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Dat is volgens mij ooit eens een masieve stalen staaf, met een oog aan het omgebogen einde geweest. Het eind van die staaf, met daaraan het oog is eraf gezaagd en blijkbaar op de grond gekomen. Het zou b.v. een onderdeel van een hek o.i.d. geweest kunnen zijn.

Antwoorden (1)

Omdat het dichtbij een manege is gevonden zou ik denken dat het zo'n ding is waar je een zadel of iets anders op hangt, maar voor de rest; no clue haha.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik kan je vertellen, ik rijd paard en daar hang je geen zadel aan op dus helaas....