komt de naam van een webwinkel altijd op je pakketje te staan?

Ik wil graag een paketje bestellen maar ik ben niet veel thuis wel andere mensen van het gezin. Het is een cadeau voor iemand hier thuis maar de naam van de webshop is zo overduidelijk dat als de persoon iets te goed op het paketje kijkt meteen weet van wat het is en dat zou zonde zijn. En ik kan het niet op het postkantoor laten aankomen of ergensanders.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
kun je het niet bij een vriend thuis laten bezorgen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik laat pakketjes ook vaak op mijn werk bezorgen.
dudemeister
7 jaar geleden
AHeijn

Antwoorden (1)

Je zou bij je order aan kunnen geven dat ze het in een discrete verpakking moeten sturen en alleen het adres op het etiket moeten zetten en de rest bijvoorbeeld in de doos.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje voor je antwoord. Als ik dit er bij zet zijn ze dit dan verplicht om te doen?
Utrecht
7 jaar geleden
Niet verplicht. En eerlijk gezegd zou ik er bij een grotere webshop ook niet op gokken: die behandelen bestellingen niet persoonlijk. Kijk of je het op een alternatief adres (Kiala, Pakjegemak) kan laten afleveren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ok heel erg bedankt voor de info. ik heb geen iedee hoe grootschalig het bedrijf is maar ik denk toch redelijk groot.
Pieter2011
7 jaar geleden
Even bellen met de klantenservice om te overleggen. Of bij buren of kennissen laten bezorgen als die daar geen probleem mee hebben.
Inekez1
7 jaar geleden
En in het uiterste geval: licht je andere huisgenoten in, behalve degene die het cadeau moet krijgen. Dan kan iemand anders het onderscheppen als het gebracht wordt.