oneindig:2
x)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Oneindig.

Toegevoegd na 7 minuten:
Zelfde als de helft van niks. Niks is niks, dus de helft is ook niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oneindig is oneindig... de `helft` ervan bestaat dus niet...

als je vroeg: wat is de helft van 99999999 dan zou ik zeggen (ff rekenmachine pakke) 49999999.5

de helft van oneindig is oneindig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onei of ndig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mafkeesje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heb ji toch plotseloos met worst in het algemeen en boerenleverworst in het bijzonder?
@Tegenxinnig,die zijn ook nodig!
Oneindig is geen getal en kan derhalve niet delen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog steeds oneindig. Dat kan niet anders, Want oneindig heeft geen begin en geen einde, dus ook door 2 gedeeld is er nog steeds geen einde, en kan je het punt waar de tweedeling zou moeten worden toegebracht, nergens door markeren,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Halverwege!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oneindig/2=oneindig

In de wiskunde wordt de verzameling van de extended reële getallen verkregen door aan de verzameling van de reële getallen R de elementen +∞ en −∞ toe te voegen ("positieve oneindigheid en "negatieve oneindigheid").

De rekenkundige operaties op R kunnen ten dele worden toegepast op extended R en wel als volgt:

a + ∞ = +∞ + a = +∞ als a ≠ −∞
a − ∞ = −∞ + a = −∞ als a ≠ +∞
a × (±∞) = (±∞) × a = ±∞ als a > 0
a × (±∞) = (±∞) × a = ±∞ als a < 0
a / ±∞ = 0 als −∞ < a < +∞
±∞ / a = ±∞ als 0 < a < +∞
±∞ / a = ±∞ als −∞ < a < 0
Hier betekent "a + ∞" zowel "a + (+∞)" als "a − (−∞)", en "a − ∞" betekent zowel "a − (+∞)" als "a + (−∞)".

Dit impliceert dat (1/2)* ∞ = ∞

Quod erat demonstrandum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rose
14 jaar geleden
Wat kan wiskunde toch mooi zijn. Poëzie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...ook de wereld der getallen zingt de lof der schepping.
Of zoiets.