Deelantwoord: onbeperkt.

"Het Douwe Egberts
Spaarprogramma

Je vindt de waardepunten op alle Douwe Egberts, Pickwick en SENSEO® verpakkingen. Douwe Egberts waardepunten zijn onbeperkt geldig.

Puntentabel:
200 pnt = € 1,-
500 pnt = € 2,50
1.000 pnt = € 5,-
2.000 pnt = € 10,- "

Je hoeft het niet na te rekenen maar 1 punt is dus eur 0,005 waard (1/2 cent dus)

Toegevoegd na 2 minuten:
De punten op de foto zijn op z'n vroegst van 1977. Er staat namelijk een postcode op en 1977 is het jaar van invoer van de postcode.
7 jaar geleden
Ivana
7 jaar geleden
Bij de recherche gewerkt zeker? :) Plus
Op Marktplaats worden dezelfde waardepunten verkocht en daar staat bij dat ze uit 1978 komen.

Douwe Egberts waardepunten zonder datumaanduiding zijn onbeperkt geldig. Dus je kunt ze nog steeds besteden, alleen is dat niet meer in DE-winkels.

Je moet daar tegenwoordig voor naar Blokker (een fysiek filiaal, geen webwinkel). Bij zo'n 500 Blokkerwinkels kun je ze per 1.000 stuks gebundeld (met een elastiekje of in een envelop) besteden. Per artikel uit het D.E geschenkenassortiment kan betaald worden met iedere combinatie van waardepunten (en/of geld).
Voor iedere 200 punten wordt € 1,- gerekend.
Amadea
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Ik zat ook al op Marktplaats tte zoeken, maar kon niets vinden... Plus.