Heeft iedereen van het voormalige postbank het nieuwe Ing pas gekregen?

Ik heb hem nog namelijk niet en ik vraag me af of andere Postbank/ING klanten die ook niet hebben ontvangen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ook nog niet ontvangen, zie ik een eerdere vraag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik had de pas al binnen voordat de ING kwam met de melding dat deze binnen afzienbare tijd verstuurd gingen worden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neeee nog niet gekregen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb hem ook al enige tijd binnen. Ik was waarschijnlijk toevallig een van de eersten want ik kreeg hem al toen nog maar net bekend was dat de Postbank en ING samen zouden gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wel, mijn vrouw nog niet.
En dat terwijl het een en/of rekening is.
:D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al mijn vrienden en kennissen lopen ook met die nieuwe pasjes rond. Maar ik heb hem ook nog niet..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij ons hetzelfde als bij PPL; mijn vrouw wel en ik niet, met een gemeenschappelijke rekening. ;-~