Hoe versier je het best een openbaar toilet?

Ik ben iets van plan met mijn school... de boodschap geven dat je met weinig moeite klein geluk kunt verspreiden.

- slingers
- bak met snoepjes
- posters/tekeningen
- draadloze muziekbron
- extra lekker geurtje

Heeft iemand inspiratie of tips? Ook voor slogans, technische handigheden, nadelen, etc.
Bij voorbaat veel dank!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Je zou het plafond kunnen beschilderen met een mooie wolkenhemel, of heel donkerblauw met sterren als een nachthemel. Voordeel: daar kunnen ze niet bij om het vies of kapot te maken.
Op de deur kun je op zit-hoogte spiegeltegels plakken (evt. graveren met een leuke leus er op).
Wat je ook zou kunnen doen, is grappige wc-brillen installeren (bij de Xenos hebben ze ruime keuze, b.v. met schelpjes, prikkeldraad, geld, bloemetjes).

Met geurtjes moet je voorzichtig zijn, niet iedereen kan er even goed tegen. Wat goed schijnt te helpen tegen vernieling en vies maken, is een plaatje van ogen. Dat werkt beter dan een briefje met een vermaning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Wie hier gezellig naar binnen huppelt, is welkom als er niet op de bril wordt gedruppelt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die bak met snoepjes lijkt me toch niet erg hygiënisch.
Als ik denk aan het versieren van een(openbaar) toilet,komen er in 1e instantie toch ideeën in me op,die beginnen met ontlasting en eindigen met poep.
Ik zou toch maar op zoek gaan naar een andere ruimte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrijf wat lieve spreuken op en hang/plak dat op het toilet.

B.V. 'Je bent lief' - 'Neem je vandaag een bloemetje voor je vrouw mee' - Heb je vandaag al iets liefs tegen iemand gezegd? - enz. enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen snoepjes nemen die apart verpakt zijn.

Met weinig moeite klein geluk verspreiden is een heel mooi initiatief.

Spreuk:
Geluk is als een vlinder. Hoe meer je er op jaagt, hoe verder hij zich van jou verwijdert. Maar als je rustig blijft zitten en je aandacht aan andere dingen besteedt, komt hij vanzelf op je schouders zitten.
----------en dat dan versieren met veel vlinders.

De kleinste hartjes,
schenken het grootste geluk.
---------en dat versieren met veel hartjes.

Soms heeft men het geluk,
dat er niets tegen zit.
------------en dat je goed kan poepen.

Zich in het geluk van een ander verheugen, is er deel aan hebben.
---------maar je gaat wel alleen naar de wc.

Drie essentiële zaken voor geluk in dit leven, zijn, iets te doen te hebben, iets om van te houden en iets om voor te hopen.
-------mag je zelf invullen

VEEL SUCCES
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het toilet met verschillende aangestoken geurkaarsjes, gewone kaarsjes, en waxinelichtjes versieren. Hier zul je echt heel hoog mee scoren!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit bijvoorbeeld, met een natuurlijke uitstraling! Lijkt mij best apart....

Toegevoegd na 1 minuut:
vooral....., bij het 'doortrekken'....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een wc rol kan je dat heel mooi versieren.. haha.!
Of met slingers enz.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opfris-doekjes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wachten tot iemand naar binnen gaat,en dan bij de deur gaan staan en een leuk muziekstukje opvoeren á la V.O.C. van BNN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het idee op zich is wel leuk maar gezien de reden van naar een toilet gaan en de tijd die je er bent zou ik er eerder voor kiezen een andere ruimte te versieren.
Zou ik een toilet toch versieren dan met strakke helder vormen van bijvoorbeeld, glas, roestvrijstaal, alluminium (look), en zeker goede, strakke verlichting in de vorm van LED, mooi NEON of Halogeen of combinaties hiervan.
De keuze van harde, vlakke en glanzende oppervlakken is daarvoor bedoeld dat je heel veel mogelijkheden creert om te laten zien hoe kraakhelder jou toilet is (maar dan moet je het wel allemaal goed glanzend houden dus poetsen en hopen dat er geen vingers opkomen zowel meteen weer wegpoetsen.
Voor allerlei frutseld, lapjes en stofjes zou ik meer de woonkamer gebruiken.
Associatie woonkamer= gezellig, huiselijk
Associatie Toilet =schoon, helder, strak
Als je dan ook nog zorgd voor de juiste atmosfeer (geur, temparatuur, vocht) dan is het fijn en kort toeven op de wc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou hem met diverse soorten wc-papier versieren
is er ook in kleur
met tekst
met geur
veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was laatst bij een "van der valk hotel", Ben daar even mijn behoefte wezen doen.

Toen ik daar binnen was viel mij op dat telkens de kleur van het licht veranderde. Ik heb een beetje gekeken hoe ze dat gedaan hebben, dat was door middel van led strips die van kleur veranderde.

Ik heb deze techniek inmiddels ook thuis toegepast(niet in het toilet) maar wel op de slaapkamer. Een mooie manier van versieren!

Vergt wel een beetje verstand van techniek, maar ik ben goed geholpen door de jongens van www.deboled.nl.
Die hebben mij alle onderdelen geadviseerd en geïnstrueerd hoe ik alles aan moest sluiten!