Persoonlijk vind ik dit een interessante site, ik ben nu al even bezig met het lezen en beantwoorden van vragen, maar heb eigenlijk al meer opgestoken dan dat ik heb beantwoord. Naast de duidelijke informatie, leer je hier ook iets meer over wat er leeft onder bepaalde mensen. Er wordt hier stukken beter geargumenteerd beantwoord dan op veel andere sites met 'reaguurder' niveau.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ja, anders zouden we geen lid worden ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
GoeieVraag is best een leuke site, aan de ene kant door de leuke vragen maar je leert er soms ook nog eens wat van :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is dit een serieuze vraag ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind dat de moderator de cynische grappen niet zo serieus moet nemen en gewoon moet laten staan, niks mis mee om af en toe te lachen tijdens het vergaren van al die wijsheid
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja. Dat schaven komt nog wel maar ook in deze vorm is zij wat mij betreft reeds een van de weinige triggers in haar genre.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja: zeker: http://www.dit.nl/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wow dat lijkt wel een site die nooit verandert is sinds het stenen-internet tijdperk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker, en niet te vergeten: Verslavend !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onderhoudend en leerzaam, misschien dat dat de lading dekt ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind deze site wel amusant, dolletjes, grappig, lollig, mieters, moppig, prettig, tof en vermakelijk, maar om nou te zeggen leuk.... niet echt.