Waarom die muizen op Hoog Catharijne/ Station Utrecht?

Ik was pas op Winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht en overal zag ik muizen lopen. Bij de McDonald toen ik wat zat te eten maar ook op het Station NS. Waarom ruimen ze die niet op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Het probleem is niet Hoog Catharijne, maar de binnenstad. Daar zijn zoveel hoekjes en gaatjes tussen de oude panden dat er niet tegen de muizen op te bestrijden valt. Daarom hebben ook vrijwel alle horecagelegenheden, met de zegen van de Voedsel en Warenautoriteit, minstens één kat rondlopen.

Die muizen blijven niet zitten waar ze zitten, die lopen ook Hoog Catharijne in. Daar worden ze wel bestreden, maar zolang de bron (de binnenstad) niet opdroogt, blijven ze komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb ze nog nooit gezien bij Winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht, McDonalds en op het station,
terwijl ik er vaak kom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was heel laat, ‘s nachts, dan zie je ze bij de vleet
Het lijkt mij niet aannemelijk dat ze vanuit de binnenstad komen om op HC feest te gaan vieren. Ik weet wel dat deze diertjes graag in de isolatie en hoekjes en gaatjes verblijven. Overigens heb ik ze nog nooit gezien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, ik heb daar in een winkel gewerkt, en ook wij hadden er veel last van! Hoog Catarijne heeft buiten wat iedereen ziet, ook nog een ongelofelijk groot gangen en kelder stelsel. Deze plaatsen zijn over het algemeen ranzig en onverzorgd. De ideale broedplaats voor ongedierte, geloof me! De bestrijdingsdienst draait er overuren, maar het is water naar de zee dragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker warm he.?
Buiten is koud.!