wie heeft er problemen met het olympus college zowel omgang en afhandeling van klachten?

klachten over defect laptops en over leraren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
olympus in arnhem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja over olympus college arnhem ik heb er slecht ervaring mee betreft hulp bij een defect laptop die via de school heb gekocht en in de garantie is stuk gegaan maar de school geeft zich niet thuis die stuurt me naar een winkel waar zei die hebben aangeschaft en die zegt dat het niet onder de garantie valt.
dus mijn vraag is zijn er nog meer mensen die hier mee te maken hebben?

Antwoorden (1)

Je kan het beste in gesprek gaan met de winkel waarbij je via de school de laptop hebt gekocht.

Zij kunnen dan kijken of het toch redelijkerwijs is te maken, mocht je hier niet uit komen, kun je ook naar een geschillencommissie stappen, die kijken of je toch recht hebt op reparatie of dat het onder je garantie valt.

Vaak hebben zulke winkels zelf ook een klachtenprocedure, vraag hierna en probeer het via die weg.

Succes,

Bert