Tegenwoordig staan er op veel producten deze afbeelding (zie foto), wat betekend dit en wat kan je er mee doen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat kan je scannen met je mobiel met camera en dan via internet info over krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgens mij een QR code zie linkje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet een QR-code oftewel Quick Response code.De code werd ontwikkeld in 1994 om snel decodeerbaar te zijn. QR-codes waren oorspronkelijk bedoeld voor het identificeren van auto-onderdelen.
OP Wikipedia kun je een hele uitleg vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad een QR scanner/reader. Als je een iPhone hebt(of andere smartphone, maar dat weet ik niet zeker) dan kun je met de QR scanner-app een foto maken van dat vierkantje en dan kom je meteen op
De site van dat product en door die sanner kun je meer informatie krijgen over dat product.
De scanner is zelf echt perfect, je hoeft niet eens goed stil te staan, de camera herkent al heel gauw de scanner..

Dus je kunt door te scannen meer info krijgen over een product :)