Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je doen als iedereen altijd boos op je is en je nooit iets goed doet als je probeert te helpen en je maakt een foutje dat ze altijd boos zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Elk mens maakt fouten, ken niemand die perfect is. Als mensen zo negatief zijn zou ik er niet mee om willen gaan. Iedereen heeft ook positieve kanten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Soms als je onbewust een fout maakt, kan het ook helpen door te zeggen, goed dat jij het mij er op attendeert, ik had het zo niet gezien. Zal er volgende keer op letten. Dan maak je de sfeer ook wat luchtiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb ik niemand meer
iedereen is direct boos op mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien doe je dingen, zonder dat je bewust bent dat het niet kan. Je kunt ook vragen zonder boos te worden wat je fout doet, en probeer hierin je ook aan te passen.
Het is wel vreemd dat iédereen àltijd boos op je is. Misschien moet je dan maar eens bij jezelf beginnen.
Het zou kunnen dat je betweterig overkomt. Of dat mensen jouw manier van helpen opvatten als bemoeizucht.
Het is wellicht geen slecht idee om je voorlopig wat op de achtergrond te houden en niet meer te 'helpen'. Mensen ervaren dat soms als proberen je mening op te dringen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan twee dingen doen :

1 bij jezelf te rade gaan waar het bij jou aan ligt

2 kijken bij de andere personen waar het bij hun liggen

Alleen zo kom je aan een oplossing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste gast?zo kan het wel eens lijken (voelen)veel mensen nemen alle goede dingen aan als normaal ,en het kan nooit genoeg zijn (bijstand ,hulp ,zuurstof ,zakgeld ,je behulpzaamheid ,)en ja wij gewone mensen worden afgewogen wat je net niet goed doet .ook al rij je bijna altijd netjes ,maar een foutje kan al een bekeuring opleveren . Kijk eens naar je zelf want wij allemaal maken ons wel eens schuldig aan ,dus niet zo direct in de slacht offer rol ! En vraag eens aan die mensen ,of je het btr kan doen ,of dat ze op de zenuwen werkt !kom op maak het bespreekbaar ,zonder te beschuldigen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het niet voor andere mensen goed te doen maar voor jezelf veel belangrijker je hoeft andere niet tevreden te stellen ze moeten je mogen om wie je bent en niet om wat je doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding