Hoe weet je dat je een verkeerde beslissing heb genomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (9)

Als het niet loopt zoals jij gehoopt had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als je er een naar gevoel oer krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de gevolgen tegenvallen. Dan is het zaak om alsnog bij te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meestal krijg ik een gevoel dat het niet goed gaat lopen. . en daar luister ik vaak naar. Moet je ook doenn. gwn luisteren naar dat kleine stemmetje. wel moeilijk maar het lukt je wel. !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een niet zo leuk gevoel hebt en daar mee zit. Dat je steeds aan dat verkeerde beslissing denkt en steeds zou denken wat er zou gebeuren als je het goede hebt gedaan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal heb je dan niet het resultaat gekregen waar je op gehoopt had of wat je verwacht had.
Zie het niet als een afgang of als een mislukte poging .( cake bakken ofzo)om er dan maar voor de rest van je leven vanaf te zien maar probeer het te zien als een goede leer voor een volgende keer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet je alleen maar achteraf.

een beslissing kan dus de beste optie lijken op dat moment maar achteraf tegen vallen. het wil niet zeggen dat het ook per definitie een verkeerde beslissing is natuurlijk.

elke voordeel heeft zijn nadeel, en andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens Eucalypje :))
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je :)
Dat kan je eigenlijk nooit zeker weten.
Want aan alles zijn positieve en negatieve kanten. De kunst is om na je beslissing de negatieve kanten te aanvaarden, want bij je andere keuze/beslissing had je waarschijnlijk andere negatieve kanten gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woah!!! we zitten het weer eens vreselijk met elkaar eens te zijn!! :) ook weloverwogen beslissingen kunnen 'verkeerd' uitpakken. zelf maak ik er altijd een leermomentje van, dan is het het ineens zo verkeerd nog niet :) positief blijven dus!! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen zal in zijn leven wel eens een verkeerde beslissing genomen hebben, zeker. In het beste geval kan je er van leren en anders moet je het aanvaarden en er het beste van maken. Dank voor het + je.
Fijn dat we het zo vaak eens zijn :))))
Meestal is er dat onderbuik gevoel, waarvan je achteraf zegt, ja ik had het kunnen weten.

Wanneer je een verkeerde beslissing hebt genomen blijf je er steeds over na denken en heb je er een twijfel gevoel over.

Wanneer je de juiste beslissing hebt gemaakt is een mens vaak voldaan en trots.

Maar elke leer is er 1 voor de volgende keer! En er is geen mens op aarde die alles altijd maar goed doet.