Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je, als je een pakketje retourneert naar wehkamp, een adres erop zetten?

Ik heb iets besteld bij wehkamp en wil het graag retourneren. Ik stuur de kleding terug in de blauwe zak van wehkamp, waar het ook in geleverd werd.
Er staat dat je de retourbon in de zak moet doen, dat heb ik gedaan.
Maar ik kan nergens vinden welk adres ik op de zak moet zetten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het goed is staat het adres nog op het andere papiertje (het betaaloverzicht) waar ook jouw naam op staat. Anders kan je voor de zekerheid wel even het adres erop zetten. Je kan het ook weer op laten halen door wehkamp of afleveren bij een adres waar wehkamp de spullen weer op komt halen. Bij mij is dat een tankstation. Ik heb het retourbriefje in de zak gedaan, zelf het bonnetje voor de zekerheid bewaard en de rest weer op de zak geplakt. Dat was al voldoende volgens het afleveradres.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hallo je kunt het bij een servicepunt inleveren,die scannen het dan en meer hoef je niet te doen,je hebt alles al vlgs de regels gedaan.,je kunt ook alles op de website van wehkamp nachecken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding