wat moet je doen als je iets op marktplaats hebt verkocht ,,en je hebt het verzonden en het is niet aangekomen?

Toegevoegd na 8 minuten:
het gaat niet om pakketten post maar over gewone post die je door de brievenbus gooit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

je kan het bewijsje van de post even mailen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het afwachten tot de post het bezorgt. De kans dat het (vertraagd) aankomt is bijna 100%
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dan ook, altijd de afzender er duidelijk op zetten. Als het niet aankomt en ook niet terug gestuurd ligt het niet aan jou...
als het echt is kwijt geraakt bij de post kun je niets doen, alleen zou je de volgende keer je postcode en huisnummer erop kunnen zetten, zodat als eventueel de voorkant van de enveloppe eraf is of onleesbaar je de inhoud nog terug zou kunnen krijgen