Hoe kom je erachter welke apotheek er dienst heeft zonder de huisartsenpost te bellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Of surf op Google naar dienstdoende apotheek > woonplaats. Bij het intypen van mijn eigen woonplaats kreeg ik meteen een volledig overzicht met bijbehorende adressen en telefoonnummers. Ik neem aan dat dit voor jouw woonplaats ook geldt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kreeg niet een volledig overzicht maar wel het een kalender van deze maand, en daaruit bleek mijn eigen apotheek dienst te hebben ;-)

Andere antwoorden (5)

Dan is die informatie te vinden in de wekelijkse uitgave van de wijk- of plaatselijke krant, meestal bij de gemeente-informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bel naar je eigen apotheek en luister naar de beantwoorder of kijk in het plaatselijk krantje voor de dienstdoende apotheek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belachelijk eigenlijk dat er geen landelijk overzicht on-line staat!

"Tot onze spijt is er geen landelijk overzicht van openingstijden van apotheken. U kunt op deze site wel informatie hierover vinden onder "zoek een apotheek".
14 jaar geleden
Bij ons is er geen roulatiesysteem meer voor dienstdoende apothekers. Buiten de "normale" openingstijden is de apotheek in het ziekenhuis geopend. Die zit bij ons bij de EHBO- en de huisartsenpost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons liggen bij elke apotheek kaartjes en daarop staat exact wie er weekend dienst heeft. Eenmaal zo'n kaartje in huis en je kunt het in 1 oogopslag zien. Maar anders staat het inderdaad in de regionale krant, of het huis aan huisblad.