Kan dit echt zijn?

Mijn vriendin zij tegen mij dat ze kleuren om zich heen ziet ze had het al op gezocht op internet ze zagbijv. Bij haar ma rosé en roose betekent liefde dat klopte helemaal wegebben ook een test gedaan met 50 vragen en daar uit blijkt dat ze paramobaal is Zou dit echt zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dit zou heel goed kunnen, er zijn mensen die kunnen het zogenaamde Aura Lezen, meer hierover vind u in Cassandra Eason's Aura Reading,
Mensen die Aura's lezen zien een bepaalde kleur rond mensen hangen, vanuit deze kleur kunnen ze opmaken hoe mensen zijn, wat ze dwars zit etc. je Aura is de beste leugendetectoor ooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat kan niet. Hersenen maken misschien een fout of verkeerde middelen naar binnen gekregen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk ken je niet iemand die dit kan dus geloof je het niet dat snap ik. maar als je wel zo'n persoon kent dan geloof je het.
je vriendin kan idd 'aura's zien
er zijn meer mensen die dit kunnen.
we noemen dat 'para-normaal'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze paranormaal is kan ze een miljoen verdienen. Dat ligt al jaren in de kluis te wachten op de eerste mens die kan aantonen paranormaal te zijn. Jij even naar aflevering van Ivo niehe Tvshow van vorige week.