Waar moet je benzine weggooien?

heb nog benzine over van een oude scooter met teveel olie erin dus onbruikbaar, maar moet ik dit weggooien want ik denk dat de planten in de tuin het niet zo leuk zouden vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10.4K

Het beste antwoord

Uh als je het gewoon weer aanvult met benzine kun je het aan je ouders geven voor in de auto,dat beetje olie word dan zo weinig daar merkt je niks meer van en kwaad kan het niet dan !!

Gewoon in de auto mikken en daarna bijtanken ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar het containerpark ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan je inleveren bij de milieustraat van jouw gemeente.! Sommige gemeenten hebben ook een z.g. chemokar waarmee ze bij jou langskomen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon laten verdampen